hollandwest gebruikt cookies om de website naar behoren te laten werken, om functies voor social media te bieden en om onze website te analyseren. Op onze website kun je ons Cookiebeleid en AVG & Privacybeleid vinden.

Wilhelminalaan 2 unit 4, Alphen Aan Den Rijn

Omschrijving

REPRESENTATIEVE KANTOORRUIMTE IN HARTJE CENTRUM

Representatieve kantoorruimte gelegen op de eerste verdieping
Kantoorruimte met een oppervlakte van circa 35 m2 BVO
Huurprijs is excl. servicekosten
Gelegen aan de “Hoge Zijde”, direct nabij grootwinkelketens als Mediamarkt, H&M, alsmede het Rijnplein met het theater
Castellum.
Oplevering : in overleg

ALGEMEEN
Op een goed bereikbare locatie midden het centrum van Alphen aan den Rijn bevindt zich in de Wilhelminalaan het representatieve kantoorgebouw “Vaartzicht”
In dit klassieke/monumentale kantoorgebouw is een kantoorunits van in totaal ca. 35 m² BVO voor verhuur beschikbaar gekomen. Het kantoorgebouw is gelegen in een zijstraat (Wilhelminalaan) van het (winkel)centrum in Alphen aan den Rijn.

Daarnaast is de kantoorruimte slechts op circa 10 autominuten van de Rijksweg N11 gelegen. Hierdoor is er een goede aansluiting met de rijkswegen A4 (Den Haag-Amsterdam) en A12 (Den Haag-Utrecht-Arnhem) welke binnen circa 15 autominuten bereikbaar zijn. Schiphol is binnen circa 35 autominuten te bereiken.

BEREIKBAARHEID:
Per openbaar vervoer is het object goed te bereiken, dankzij het NS station van Alphen aan den Rijn, wat op circa 10 minuten lopen is van het kantoorgebouw. Tevens bieden het trein- en busnetwerk goede aansluitingen met o.a. de gemeenten: Utrecht, Gouda, Leiden en Bodegraven.

PARKEREN
Betaald parkeermogelijkheden direct voor de deur, alsmede in de op loopafstand gelegen parkeergarage Castellum met een capaciteit van circa 750 plaatsen.

De gemeente geeft parkeervergunningen uit voor bedrijven welke gevestigd in het betaald parkeergebied. Voor de tarieven van deze vergunningen verwijzen wij u naar de site van de gemeente www.alphenaanderijn.nl;

U kunt ook gebruik maken van de website van Parkmobile.
Via deze site kunt u de parkeerkosten van uw klanten voor uw rekening nemen,
Voor u makkelijk en eenvoudig. Voor uw klanten zeer gastvrij !

OPPERVLAKTE / INDELING
De beschikbare kantoorunit is circa 35 m² groot en gelegen op de eerste etage aan de voorzijde (linkerzijde). Het betreft hier bruto vloeroppervlak (inclusief toeslag algemene ruimte e.d.). Het kantoor heeft een netto oppervlak van circa 25 m² VVO.

OPLEVERINGSNIVEAU
Het kantoorobject wordt in de huidige staat opgeleverd en is voorzien van:
- houten vloer;
- rolgordijnen;
- vernieuwde plafonds;
- lichtarmaturen met led-verlichting;
- individueel belsysteem;
- markiezen;
- gezamenlijke pantry per verdieping (gezamenlijk gebruik);
- sanitaire voorzieningen (gezamenlijk gebruik, vier toiletten).
?
HUURPRIJS UNIT BENEDENVERDIEPING
€ 450,- per kalendermaand, vrij van de wettelijk verschuldigde omzetbelasting.
Te vermeerderen met de servicekosten.

SERVICEKOSTEN
€ 305,- per kalendermaand, inclusief BTW (thans 21%).

SERVICEKOSTEN
De navolgende diensten en leveringen vallen onder de servicekosten:
- schoonmaak (drie keer per week);
- verwarming;
- elektra;
- water;
- glazenwasser;
- alarm;
- administratiekosten;
- O.Z.B. gebruikersdeel;
- Hoogheemraadschap;
- wifi.

HUURTERMIJN
Flexibele huurtermijnen, echter met een minimale contractperiode van 1 (één) jaar.

OPLEVERING In overleg

ZEKERHEIDSTELLING
Bij ondertekening van de huurovereenkomst zal huurder een bankgarantie stellen of waarborgsom storten ter grootte van (minimaal) 3 kalendermaanden huur en eventuele servicekosten, alsmede de hierover verschuldigde omzetbelasting.

HUURBETALING
De huurpenningen dienen te worden voldaan bij vooruitbetaling per maand.

HUURPRIJSHERZIENING
Jaarlijks, voor het eerst één jaar na ingangsdatum van de huurovereenkomst, op basis van de wijziging van het maandindexcijfer volgens de consumentenprijsindex (CPI) reeks “alle huishoudens” (2015=100), gepubliceerd door het Centraal Bureau voor de Statistiek (CBS).

HUURCONTRACT
Volgens standaard model Raad voor Onroerende Zaken met bijbehorende algemene bepalingen.
?
KADASTRALE GEGEVENS
Gemeente Alphen aan den Rijn
Sectie: A
Nummer: 6303 gedeeltelijk
Omschrijving: BEDRIJVIGHEID (KANTOOR)

BIJZONDERHEDEN
Elke transactie behoeft de nadrukkelijke goedkeuring van de eigenaar.

Kenmerken

Overdracht

Prijs
€ 450 p.m.
Servicekosten
€ 305
Status
Beschikbaar

Bouw

Hoofdbestemming
Kantoorruimte
Bouwjaar
-1906
Onderhoud binnen
Goed
Onderhoud buiten
Goed

Oppervlakten

Totaaloppervlakte
35m²
Units vanaf
35m²

Indeling

Verdiepingen
1
Voorzieningen
systeemplafond, verwarming, kamerindeling

Omgeving

Ligging
stadscentrum / dorpskern, woonomgeving

Locatie

[ { "address": "Wilhelminalaan 2", "zipCode": "2405 ED", "city": "Alphen Aan Den Rijn", "lat": 52.1317688, "lng": 4.6621403, "heading": 0, "pitch": 0 } ]

Plattegronden

Contact opnemen
Interesse in deze woning? Vul onderstaande formulier in of bel 0172 - 491 646

Uw bericht is naar ons verzonden. Wij nemen zo snel mogelijk contact met u op.

Er is iets mis gegaan met het versturen van het formulier.
Controleer of u alle velden (goed) heeft ingevoerd en probeer het nog een keer.

×

Informatie Coronavirus

corona