hollandwest gebruikt cookies om de website naar behoren te laten werken, om functies voor social media te bieden en om onze website te analyseren. Op onze website kun je ons Cookiebeleid en AVG & Privacybeleid vinden.

J.G. van der Stoopweg 38, Koudekerk Aan Den Rijn

Omschrijving

ZEER REPRESENTATIEVE NIEUWE BEDRIJFSHAL MET KANTOORRUIMTE

- Hal met magazijn- en kantoorruimte
- Bedrijfsruimte ca. 96 m² plus kantoorruimte op de verdieping van ca. 96 m²
- Gelegen op een uitstekende locatie aan de voet van de Maximabrug nabij uitvalswegen
- Eventuele verder afwerking is bespreekbaar in overleg met verhuurder

BEREIKBAARHEID/ LOCATIE:
Het bedrijfsverzamelgebouw is gesitueerd op het bedrijventerrein Hoogewaarde te Alphen aan den Rijn. Het bedrijventerrein Hoogewaard is een bedrijventerrein van ongeveer 30 hectare. Alphen aan den Rijn is strategisch gelegen in het Groene Hart goed bereikbaar via de Rijkwegen A12 (Den Haag-Utrecht-Arnhem) en A4 (Den Haag-Amsterdam) via de Rijksweg N11 (Leiden-Alphen aan den Rijn-Bodegraven) en waarbij door de komst van de nieuwe Maximabrug een directe aansluiting op de N11 is gerealiseerd. Ook per openbaar vervoer is het pand goed te bereiken, dankzij de op enkele minuten loopafstand gelegen bushalten waar vanuit het NS station Alphen en Leiden goed bereikbaar is.

PARKEERVOORZIENING:
Parkeren is mogelijk op het mandelige terrein, waarbij het uitsluitend gebruiksrecht van 3 parkeerplaatsen vastgelegd is (3x parkeerplaats nummer 38).

OPPERVLAKTE:
In totaal circa 192 m2. Ca. 96 m² bedrijfsruimte op de beg.gr. en ca. 96 m² kantoorruimte op de verdieping.

OPLEVERING:
In overleg, op korte termijn is bespreekbaar.

OPLEVERINGSNIVEAU:
De bedrijfsruimte is onder andere voorzien van:
- elektrisch bedienbare overheaddeur;
- led-verlichtingsarmaturen;
- bedrijfsruimte voorzien van elektrapunten;
- Aansluiting tbv brandhaspel;
- Aansluiting tbv pantry in de bedrijfsruimte;
- modern betegeld toilet met hangcloset.

De kantoorruimte is onder andere voorzien van:
- Voorzien van stopcontacten en aansluitpunten tbv verlichting;
- gestucte muren kantoorruimte;
- moderne pantry voorzien van 10 liter close-in boiler;
- Betegeld ruimte voorzien van riolering tbv een 2e toilet;
- lichtstraat,

Algemeen:
- Voorzien van stopcontacten, krachtstroom en loze leidingen op de verdieping tbv databekabeling;
- Mechanisch ventilatiesysteem tbv toiletten en pantry;
- Meterkast reeds voorzien van een KPN-aansluiting;
- Leiding aangebracht naar de parkeerplaatsten tbv een elektrische laadpaal;
- Vloerbelasting begane grond 2.000 kg/m², op de verdieping ca. 400 kg/m²;
- vrije hoogte begane grond circa 3,7 meter, op de verdieping ca. 3 meter.

MEERWERK:
Verwarming/Koeling:
Verhuurder bereid een warmtepompinstallatie aanbrengen ten behoeve van verwarming en koeling. Een installatie welke zal worden aangebracht inclusief zonnecollectoren.
De leidingen ten behoeve van vloerverwarming op de verdieping zijn reeds aangebracht in de bedrijfsruimte. Indien huurder dit wenst zal er een meerprijs aan huurprijs doorbelast worden.

HUURPRIJS:
€ 12.000,= per jaar exclusief BTW en eventuele bijkomende (service)kosten.

SERVICEKOSTEN:
Niet van toepassing.

ENERGIELABEL:
Het object is voorzien van een energielabel A.

HUURTERMIJN:
Vijf jaar met daarna een optieperiode van telkens vijf jaar.
Andere huurperiodes zijn in overleg met verhuurder bespreekbaar.

HUURBETALING:
De huurpenningen en de BTW dienen per maand te worden voldaan bij vooruitbetaling.

HUURCONTRACT:
Volgens standaard model Raad voor Onroerende Zaken met bijbehorende algemene bepalingen.

HUURPRIJSAANPASSING:
Jaarlijks, voor het eerst één jaar na ingangsdatum van de huurovereenkomst, op basis van de wijziging van het maandindexcijfer volgens de consumentenprijsindex (CPI) reeks “alle huishoudens” (2015=100), gepubliceerd door het Centraal Bureau voor de Statistiek (CBS).

ZEKERHEIDSSTELLING:
Bij ondertekening van de huurovereenkomst zal huurder een bankgarantie/waarborgsom stellen ter grootte van een betalingsverplichting van drie maanden.

BTW
Huurder garandeert aan verhuurder dat hij het huurobject per datum van ingang van de huurovereenkomst voor tenminste het bij de wet vastgestelde minimumpercentage blijvend zal gebruiken voor doeleinden die recht geven op aftrek van BTW.
Huurder zal op eerste verzoek van verhuurder per omgaande een onherroepelijke

volmacht aan verhuurder en zijn eventuele rechtsopvolger (s) verlenen om mede namens hem een optieverzoek tot belaste verhuur in te dienen. Indien huurder echter niet meer voldoet aan de wettelijke criteria voor belaste verhuur of een optieverzoek tot belaste verhuur niet (meer) door de inspecteur der belastingen wordt gehonoreerd, dan zal huurder het gehele daardoor financieel te lijden nadeel aan verhuurder vergoeden, overeenkomstig de ter zake op te nemen bijzondere bepalingen van de huurovereenkomst.

INLICHTINGEN:
Voor nadere informatie kunt u ons contacten via email info@hollandwest.nl of telefonisch op 0172-491646.

UITSLUITINGEN:
De vermelde informatie is van algemene aard en is niet meer dan een uitnodiging om in onderhandeling te treden.

Bovenstaande informatie mag niet beschouwd worden als een aanbieding of offerte. Indien u een aanbieding wenst, kan Holland West Makelaardij deze na goedkeuring door de opdrachtgever op basis van specifieke gegevens verzorgen.

Kenmerken

Overdracht

Prijs
€ 12.000 p.j.
Status
Beschikbaar

Bouw

Hoofdbestemming
Bedrijfsruimte
Nevenbestemming(en)
Bedrijfshal, Kantoorruimte
Bouwjaar
2019
Onderhoud binnen
Uitstekend
Onderhoud buiten
Uitstekend

Oppervlakten

Totaaloppervlakte
288m²

Indeling

Verdiepingen
2
Voorzieningen
overheaddeuren, krachtstroom, betonvloer, toilet, pantry
Luchtbehandeling
mechanische ventilatie

Omgeving

Ligging
bedrijventerrein
Parkeren onoverdekt
3 Parkeerplekken

Locatie

[ { "address": "J.G. van der Stoopweg 38", "zipCode": "2396 BH", "city": "Koudekerk Aan Den Rijn", "lat": 51.9460448, "lng": 4.5003554, "heading": 0, "pitch": 0 } ]

Plattegronden

Contact opnemen
Interesse in deze woning? Vul onderstaande formulier in of bel 0172 - 491 646

Uw bericht is naar ons verzonden. Wij nemen zo snel mogelijk contact met u op.

Er is iets mis gegaan met het versturen van het formulier.
Controleer of u alle velden (goed) heeft ingevoerd en probeer het nog een keer.