hollandwest gebruikt cookies om de website naar behoren te laten werken, om functies voor social media te bieden en om onze website te analyseren. Op onze website kun je ons Cookiebeleid en AVG & Privacybeleid vinden.
- Representatieve kantoorruimtes gelegen op de eerste en/of tweede verdieping
- Diverse kantoorruimtes beschikbaar variërend in afmeting
- Huurprijs is excl. servicekosten
- Gelegen aan de “Hoge Zijde”, direct nabij grootwinkelketens als Mediamarkt, H&M, alsmede het Rijnplein met het theater Castellum.
- Oplevering : in overleg kan snel
ALGEMEEN
Op een goed bereikbare locatie midden het centrum van Alphen aan den Rijn bevindt zich in de Wilhelminalaan dit zeer representatieve kantoorgebouw.
In dit klassieke/monumentale kantoorgebouw bieden wij diverse kantoorunits te huur aan. Het kantoorgebouw is gelegen in een zijstraat (Wilhelminalaan) van het (winkel)centrum in Alphen aan den Rijn.
Daarnaast is de kantoorruimte slechts op circa 10 autominuten van de Rijksweg N11 gelegen. Hierdoor is er een goede aansluiting met de rijkswegen A4 (Den Haag-Amsterdam) en A12 (Den Haag-Utrecht-Arnhem) welke binnen circa 15 autominuten bereikbaar zijn. Schiphol is binnen circa 35 autominuten te bereiken.
BEREIKBAARHEID:
Per openbaar vervoer is het object goed te bereiken, dankzij het NS station van Alphen aan den Rijn, wat op circa 10 minuten lopen is van het kantoorgebouw. Tevens bieden het trein- en busnetwerk goede aansluitingen met o.a. de gemeenten: Utrecht, Gouda, Leiden en Bodegraven.
PARKEREN
Betaald parkeermogelijkheden direct voor de deur, alsmede in de op loopafstand gelegen parkeergarage Castellum met een capaciteit van circa 750 plaatsen.
De gemeente geeft parkeervergunningen uit voor bedrijven welke gevestigd in het betaald parkeergebied. Voor de tarieven van deze vergunningen verwijzen wij u naar de site van de gemeente www.alphenaanderijn.nl;
U kunt ook gebruik maken van de website van Parkmobile.
Via deze site kunt u de parkeerkosten van uw klanten voor uw rekening nemen,
Voor u makkelijk en eenvoudig. Voor uw klanten zeer gastvrij !
OPPERVLAKTE / INDELING
Diverse beschikbare kantoorunits gelegen op de eerste en tweede etage variërend in afmeting.
OPLEVERINGSNIVEAU
Het kantoorobject wordt in de huidige staat opgeleverd en is voorzien van:
- systeem plafond;
- vloerafwerking;
- wandafwerking;
- lichtarmaturen;
- pantry per verdieping (gezamenlijk gebruik);
- sanitaire voorzieningen (gezamenlijk gebruik, meerdere toiletten).
HUURPRIJS UNIT EERSTE VERDIEPING
Achterkamer eerste verdieping:
€ 350,- per kalendermaand excl. btw en servicekosten
Voorkamer eerste verdieping:
€ 425,- per kalendermaand excl. btw en servicekosten
Zolderkamer tweede verdieping:
€ 525,- per kalendermaand excl. btw en servicekosten
SERVICEKOSTEN
€ 25,- per kalendermaand, excl. btw (thans 21%).
SERVICEKOSTEN
De navolgende leveringen vallen onder de servicekosten:
- verwarming;
- elektra;
- water.
HUURTERMIJN
Flexibele huurtermijnen.
OPLEVERING
In overleg, kan snel.
ZEKERHEIDSTELLING
Bij ondertekening van de huurovereenkomst zal huurder een bankgarantie stellen of waarborgsom storten ter grootte van (minimaal) 3 kalendermaanden huur en eventuele servicekosten, alsmede de hierover verschuldigde omzetbelasting.
HUURBETALING
De huurpenningen dienen te worden voldaan bij vooruitbetaling per maand.
HUURPRIJSHERZIENING
Jaarlijks, voor het eerst één jaar na ingangsdatum van de huurovereenkomst, op basis van de wijziging van het maandindexcijfer volgens de consumentenprijsindex (CPI) reeks “alle huishoudens” (2015=100), gepubliceerd door het Centraal Bureau voor de Statistiek (CBS).
HUURCONTRACT
Volgens standaard model Raad voor Onroerende Zaken met bijbehorende algemene bepalingen.
BIJZONDERHEDEN
Elke transactie behoeft de nadrukkelijke goedkeuring van de eigenaar.